Jan 14, 2009

Noun : a person's place for things







Je vous avais dit que j'adorais les plumes.. c'est la raison pour laquelle je me suis intéressée de plus près à cette petite boutique en ligne Noun. Après avoir découvert ces plumes en porcelaine, j'ai parcourue le reste de la boutique et j'ai découvert d'autres petites merveilles. Je ne sais pas s'ils livrent en France, mais en tout cas les prix ne sont pas très cher. Ils font aussi de la vaisselle, des vases, des sabliers, bref pleins de jolies choses.

I told you that i love feathers.. it's why i was interested by the online shop Noun. After i had discovered these porcelain feathers, i looked the rest of the shop and i discovered lots of wonderful things. I don't know if they deliver in France, but the prices are not very expensive. They also sell dishes, vases, hourglass, and lots of beautiful things.

2 comments:

jr said...

j'adore ces belle choses. is that proper french? sorry..

i am really enjoying these language lessons! new words, and reminders of proper verb conjugation. again- thank you for the translations!

Claire Leina said...

Woow yeah, it's good french,and good conjugation! Thanks for your comments, i'm really enjoying to help you. And i take english lessons too when i read your blog.. specially with the language which is not in books.. maybe "the every day" language? i don't know how to tell this..but i hope you understand me!

 

blogger templates | Make Money Online